Nad rozwojem dzieci czuwa wykwalifikowana, kompetentna, zaangażowana i odpowiedzialna kadra pedagogiczna.
Dyrektor przedszkola: mgr Jolanta Niewiadoma
Gr. I Krasnoludki
– nauczyciel wychowawca :
mgr Anna Hamerska
mgr Ewa Stopka
mgr Jolanta Niewiadoma
– pomoc wychowawcza:
Monika Pałka
Gr. II Motylki
– nauczyciel wychowawca:
mgr Barbara Noworolnik
mgr Ewa Stopka
mgr
– pomoc wychowawcza:
Anita Pełczak
Gr. III Elfy
– nauczyciel wychowawca:
mgr Karolina Baziak
mgr Marta Sopata
Gr. IV Biedronki
– nauczyciel wychowawca:
mgr Klaudia Kozielec
mgr Paulina Janas
pomoc wychowawcza: Monika Jasiurkowska
Gr. V Skrzaty
-nauczyciel wychowawca:
mgr Małgorzata Botor
mgr Magdalena Zaborowska
Gr VI Pszczółki
– nauczyciel wychowawca :
mgr Marzena Słowik
mgr Klaudia Kozielec
pomoc wychowawcza: Małgorzata Pietrzak
Religia : mgr Adam Wójcik
Język angielski : mgr Klaudia Kozielec, mgr Marzena Słowik, mgr Ewa Stopka
Rewalidacja: mgr Marta Sopata, mgr Magdalena Zaborowska
Pedagog specjalny: mgr Magdalena Zaborowska, mgr Marta Sopata
Logopedia: mgr Jolanta Niewiadoma, mgr Anna Hamerska
Terapia pedagogiczna :mgr Klaudia Kozielec
Psycholog: mgr Sandra Tokarczyk
Sekretarz przedszkola: Małgorzata Pietrzak
Misją naszego przedszkola jest:
Wychowanie w duchu, miłości, szacunku i przywiązania do Naszej Małej Ojczyzny.
Zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i radosnej zabawy.
Kształtowanie umiejętności twórczego rozwiązywania problemów i wiary w możliwość osiągnięcia sukcesu.
Program przedszkola ukierunkowany jest na dziecko, jego potrzeby, umożliwia mu wszechstronny rozwój osobowości.
Przedszkole umożliwia wyrównywanie szans edukacyjnych wszystkim dzieciom.
Nasze przedszkole uwzględnia potrzeby środowiska.
Rodzice są współautorami życia przedszkola.
Dzieci korzystają z nowoczesnych pomocy dydaktycznych i sprzętu zapewniającego bezpieczną i twórczą zabawę.
Przygotowujemy dzieci do podjęcia nauki w szkole stosując innowacyjne metody nauczania. Kształtowanie gotowości do nauki czytania zaczynamy już w grupie najmłodszej wykorzystując Odimienną metodę nauki czytania I. Majchrzak.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA W PRZEDSZKOLU
I.RANEK- schodzenie się dzieci.
6.30 – 8.20. PRZED ŚNIADANIEM. rozmowy, pogadanki , zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne zabawy dowolne w kącikach zainteresowań , kontakty z rodzicami.
8.20- 8.30. PRZYGOTOWANIE DO ŚNIADANIA. Czynności samoobsługowe, higieniczne , pełnienie dyżurów , bezpieczne- właściwe korzystanie z toalety.
8.30-9.00 . SNIADANIE. Wyrabianie nawyków kulturalnego spożywania posiłków. Przekazywanie wiedzy o zdrowej żywności.
II. ZAJĘCIA EDUKACYJNE – realizacja założonych treści
9.00.- 10.00. ZAJĘCIA KIEROWANE realizowane w/ g wybranego programu w tym zabawy dydaktyczne.
10.00-11.15. Zabawy ruchowe, badawcze na świeżym powietrzu , spacery , wycieczki, w tym gry sportowe, oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne na placu zabaw, obserwacje przyrodnicze.
Wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką,/ muzyka , literatura, teatrzyki/ zabawy z językiem angielskim , religia w wybranych grupach.
11.15.-11.30.PZED OBIADEM.
Czynności samoobsługowe, , higieniczne, pełnienie dyżurów .
11.30-12.00. OBIAD. Wyrabianie nawyków właściwego zachowania przy stole i zdrowego odżywiania.
III.ZAJĘCIA POPOŁUDNIOWE. Odpoczynek. Zabawy i zajęcia indywidualne, wyrównawcze, uzupełnianie braków.
12.00- 12.30. Zabawy z językiem angielskim, religia.
12.30-13.00. Słuchanie muzyki, baki ,opowiadania nauczycielki.
13.00-13.45.Zabawy dowolne na sali lub w ogrodzie przedszkolnym. Rozmowy i ćwiczenia utrwalające wiadomości, z zajęć edukacyjnych, wspieranie rozwoju dzieci poprzez zabawy artykulacyjne, oddechowe. Kształtowanie percepcji słuchowej, wzrokowej indywidualnie lub grupowo. Doskonalenie sprawności manualnych i kreatywności poprzez wykonywanie w grupach prac plastycznych. Udział w zajęciach tanecznych.
13.45- 14.00. PRZYGOTOWANIE DO PODWIECZORKU. Czynności samoobsługowe, higieniczne, pełnienie dyżurów.
14.00 – 14.15. PODWIECZOREK. Wyrabianie nawyków kulturalnego zachowania przy stole i zasad zdrowego żywienia.
14.15-16.00 . Zabawy dowolne, gry stolikowe, praca wyrównawcza, prace porządkowe, rozmowy indywidualne nauczyciela z dzieckiem, rozmowy z rodzicami.
16.00- 17.30. Zabawy dowolne w grupach łączonych- rozchodzenie się dzieci.